Tuesday, January 09, 2007

Wassup...

Říká se, že životnost průměrného blogu je asi tak 3 měsíce. Jsem rád, že i přes sporadičnost v posledních měsících, ale i celkově, to moje nedochůdče stále dýše :) Těžko bylo sem psát v poslední době, když člověk mění bydliště a životní rytmus v honbě za dalším vzděláním a do toho Vánoce a zkoušky a vůbec... nějaká výmluva se vždycky najde, že? :) No, v kostce, už tři měsíce jsme hrdými obyvateli Letné a víceméně se vedle nustále se eskalujícího pracovního úsilí snažíme stát se počítačovým guruem (Nejmilejší) a, jak kdysi dokonale definoval jeden můj známý, vidět věci, které jiní nevidí (já). Ale už jsme vcelku zabydlení a snad tedy konečně přestanu kecat a najdu čas na slíbené obrázky z Amstru, Zlína, všelikých oslav, výstav a tak... jsem hroznej co, ale znate mě, aspoň Vy někteří... ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home